
Metrics σε
Καμπάνιες Awareness
• Unique Viewers: Πόσοι μοναδικοί χρήστες είδαν τη διαφήμιση μας.
• Cost per Mille (CPM): Το κόστος ανά χίλιες διαφημιστικές εμφανίσεις (χίλια impressions).
• Cost per View (CPV): Το κόστος για κάθε μια προβολή της διαφήμισης μας (για διαφημίσεις με video).
Metrics σε
Καμπάνιες Traffic
• Clicks: Τα click στη διαφήμιση μας.
• Cost per Click (CPC): Το κόστος για κάθε click στη διαφήμιση μας (που πάει π.χ. σε κάποια σελίδα στο site μας).
• Click-Through-Rate (CTR): H αναλογία clicks/impressions για τη διαφήμιση μας.
Metrics σε
Καμπάνιες Conversions
• Conversions: Ο αριθμός των δράσεων που θέλουμε να κάνει ο χρήστης.
• Cost per Action (CPA): Το κόστος για κάθε ένα conversion action (π.χ. αγορά).
• Conversion Rate (CR): H αναλογία clicks/conversions για τη διαφήμιση μας.
• Return on Ad Spend (ROAS): Το αποτέλεσμα της διαίρεσης ανάμεσα στο πόσα χρήματα επενδύσαμε σε μια εκστρατεία και στο πόσα χρήματα έφερε αυτή ως τζίρο.
