11.6. Advertising Metrics – Ανάλυση Απόδοσης

Τα
Ad Metrics

Υπάρχουν συγκεκριμένα νούμερα που πρέπει να παρακολουθούμε κατά τη διάρκεια ή στο τέλος της διαφημιστικής μας εκστρατείας. Αυτά είναι τα metrics.

Οι διάφορες εκστρατείες στα διαφορετικά στάδια του funnel απαιτούν να εστιάζουμε σε συγκεκριμένα metrics για να κρίνουμε την επιτυχία ή την αποτυχία της.

Αν και σε κάποια είδη εκστρατειών εστιάζουμε σε συγκεκριμένα metrics, αυτά που μπορεί να εμφανίζονται σε κάθε είδος εκστρατείας.

Metrics σε
Καμπάνιες Awareness

Unique Viewers: Πόσοι μοναδικοί χρήστες είδαν τη διαφήμιση μας.
Cost per Mille (CPM): Το κόστος ανά χίλιες διαφημιστικές εμφανίσεις (χίλια impressions).
Cost per View (CPV): Το κόστος για κάθε μια προβολή της διαφήμισης μας (για διαφημίσεις με video).

Metrics σε
Καμπάνιες Traffic

Clicks: Τα click στη διαφήμιση μας.
Cost per Click (CPC): Το κόστος για κάθε click στη διαφήμιση μας (που πάει π.χ. σε κάποια σελίδα στο site μας).
Click-Through-Rate (CTR): H αναλογία clicks/impressions για τη διαφήμιση μας.

Metrics σε
Καμπάνιες Conversions

Conversions: Ο αριθμός των δράσεων που θέλουμε να κάνει ο χρήστης.
Cost per Action (CPA): Το κόστος για κάθε ένα conversion action (π.χ. αγορά).
Conversion Rate (CR): H αναλογία clicks/conversions για τη διαφήμιση μας.
Return on Ad Spend (ROAS): Το αποτέλεσμα της διαίρεσης ανάμεσα στο πόσα χρήματα επενδύσαμε σε μια εκστρατεία και στο πόσα χρήματα έφερε αυτή ως τζίρο.

Το
ROAS

Οτιδήποτε πάνω από 1 ROAS είναι καλό – στο 1, σημαίνει ότι πήρα όσα έδωσα (δεν «μπήκα μέσα»).

Θέλουμε το ROAS να κινείται σε όσο το δυνατόν υψηλότερα νούμερα, ωστόσο αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες πέρα από την εκστρατεία μας.

Scroll to Top