Σχετικά με εμάς

Με αγάπη για το marketing, τα social media και τα δημιουργικά μέσα, η Maverix δημιουργεί ένα νέο τοπίο στο Digital Marketing

Η έμπνευση μας

Στις αρχές του 1800, ένας άνδρας με το όνομα Samuel Augustus Maverick μετακόμισε στο Texas από τις ανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες. Το Texas ήταν ένας τόπος γεμάτος με εκμεταλλεύσιμο έδαφος, πλούσιο υπέδαφος, αγροκτήματα βοοειδών και καουμπόηδες.

Ο Samuel Maverick είχε μόλις ολοκληρώσει τη νομική σχολή. Εγκαταστάθηκε στο Texas και έγινε σημαντικός γαιοκτήμονας και πολιτικός. Μάλιστα, έγινε δήμαρχος της πόλης του San Antonio.

Καθώς περνούσαν τα χρόνια, ο Samuel μεγάλωνε την περιουσία του. Σύντομα, είχε τεράστια κομμάτια γης, ιδανικά για την εκτροφή βοοειδών. Αλλά δεν είχε βοοειδή. Δεν ήταν κτηνοτρόφος.

Μια μέρα ένας άντρας ήρθε στον Samuel Maverick για να πληρώσει ένα παλιό χρέος. Όμως ο άντρας δεν είχε τα χρήματα που χρωστούσε. Έτσι, πρόσφερε στον Samuel 400 βοοειδή, και αυτός τα δέχθηκε. Όμως, δεν ήθελε να τα αντιμετωπίσει σαν ιδιοκτησία του. Απλώς άφησε τα βοοειδή στη γη του να φάνε και να φροντίσουν τον εαυτό τους.

Αυτά δεν άργησαν να αναπαραχθούν και να αυξηθούν σε αριθμό. Σύντομα εκατοντάδες αγελάδες και μοσχάρια ζούσαν ελεύθερα στη γη του Sam Maverick. Μετακόμισαν επίσης στη γη των κοντινών ιδιοκτητών ράντσο.

Ήταν παράδοση μεταξύ των κτηνοτρόφων στην περιοχή να βάζουν σήμα ιδιοκτησίας στα νεογέννητα μοσχάρια. Αποτύπωναν το όνομα του ράντσου τους στο δέρμα του ζώου με ένα καυτό σίδερο.

Ο Samuel Maverick αρνήθηκε να μαρκάρει τα ζώα του. Γιατί να το κάνει, ρώτησε. Αν όλοι οι άλλοι ιδιοκτήτες βοοειδών σημάδευαν τα δικά τους, τότε εκείνα που δεν είχαν κάποιο σημάδι του ανήκαν.

Και κάπως έτσι μπήκε η λέξη «maverick» στο αμερικανικό λεξιλόγιο. Σήμαινε ένα μοσχάρι χωρίς κάποιο σημάδι ιδιοκτησίας.

Καθώς περνούσε ο καιρός, η λέξη «maverick» απέκτησε ευρύτερη σημασία. Έφτασε να σημαίνει ένα άτομο που ήταν πολύ ανεξάρτητο για να ακολουθήσει ακόμη και την ομάδα του. Ο Sam Maverick έδωσε το όνομα του σε μια νέα έννοια που σημαίνει διαφορετικότητα, ανυποταξία στο συμβιβασμό, και σκέψη «out-of-the-box».

Σήμερα, κάθε brand για να ξεχωρίσει πρέπει να γίνει «maverick»

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ

Scroll to Top